Specjalista ds. obsługi Klienta

Twoje zadania:

  • Utrzymywanie kontaktów telefonicznych oraz mailowych z klientami – udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • Pośredniczenie w kontaktach między klientem, a wykonawcą usługi w firmie,
  • Prowadzenie korespondencji z obecnymi i potencjalnymi klientami,
  • Przygotowywanie i zebranie danych do negocjacji z klientami,
  • Badanie potrzeb klientów i proponowanie innych produktów firmy.

Nasze wymagania:

  • Doświadczenia w zakresie telefonicznej obsługi Klienta – mile widziane B2B (min. 2 lata warunek konieczny)
  • znajomość obsługi dowolnego systemu CRM
  • Łatwości rozmowy i nawiązywania relacji z Klientami
  • Znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Samodzielności, kreatywności, pomysłowości i inicjatywy

To oferujemy:

  • Pracę na podstawie umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00
  • Dobrą atmosferę w pracy
  • Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość realizacji własnych pomysłów i własnej inicjatywy

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • paczki świąteczne

    Dane personalne / kontaktowe

    Plik CV

    Oczekiwania finansowe


    Rozwiń informację o Administratorze Państwa danych.

    O autorze:

    Scroll to Top