Twoje zadania:
- Utrzymywanie kontaktów telefonicznych oraz mailowych z klientami – udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
- Pośredniczenie w kontaktach między klientem, a wykonawcą usługi w firmie,
- Prowadzenie korespondencji z obecnymi i potencjalnymi klientami,
- Przygotowywanie i zebranie danych do negocjacji z klientami,
- Badanie potrzeb klientów i proponowanie innych produktów firmy.
Nasze wymagania:
- Doświadczenia w zakresie telefonicznej obsługi Klienta – mile widziane B2B (min. 2 lata warunek konieczny)
- znajomość obsługi dowolnego systemu CRM
- Łatwości rozmowy i nawiązywania relacji z Klientami
- Znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Samodzielności, kreatywności, pomysłowości i inicjatywy
To oferujemy:
- Pracę na podstawie umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00
- Dobrą atmosferę w pracy
- Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość realizacji własnych pomysłów i własnej inicjatywy
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne